sobota, 14 listopada 2009

dolina muminków w listopadzie


wczoraj uszyłam taką aplikację.
było mi jakoś milcząco i smutno...
a teraz zostawiam was z bajeczką o mnie.

"Paszczak obudził się powoli i gdy tylko stwierdził, że jest sobą, zapragnął być kimś innym, kimś kogo nie znał. ćzuł się jeszcze bardziej zmęczony, niż wtedy, kiedy kładł się spać, a tu tymczasem nastał już nowy dzień, który będzie trwał aż do wieczora, a potem przyjdzie następny i ten znów będzie taki sam, jak wszystkie dni w życiu Paszczaka.
Schował się więc pod kołdrę i zagrzebał nos w poduszkę, potem przesunął się brzuchem na brzeg łóżka, gdzie było chłodne prześcieradło, a potem rozłożył się na całym łóżku, wyciągając ręce i nogi, i wciąż czekał na przyjemny sen, który nie przychodził. Wreszcie zwinął się w kłębek i zrobił się malutki, ale i to nie pomogło. starał się być Paszczakiem, którego wszyscy lubią, i starał się być Paszczakiem, którego nikt nie lubi. Lecz co z tego, kiedy i tak ciągle był tylko Paszczakiem, który wszystko robi jak umie najlepiej, ale nic mu naprawdę dobrze nie wychodzi..."

14 komentarzy:

  1. Aniu ! aplikacja śliczna - wcale mi się smutno nie kojarzy :) a Ty Paszczakiem nie jesteś chyba? takie śliczne rzeczy robisz i wychodzą !!! :D i nie bardzo mi się chce wierzyć, że rano martwi Cię nowy dzień :)) chyba że to Paszczak Chwilowy który każdego czasem dopada :) pozdrawiam cieplutko - uszy do góry !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to jestes czaderskim "Paszczkiem"
    ( chwilowo z humorem załamanym)!!chyba ta szaruwa za oknem Cie tak nastroiła!!!!
    Twoje prace są przezabawne, wyrazają Twoją niesamowitą, zawariowana wyobraźnię!!!
    Pozdrawiam i życzę samych słonecznych chwil w Dolinie Muminków:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paszczak mógłby się załamać, gdyby zobaczył, jak 'nic nie wychodzi', komuś kto się usiłuje z nim porównywać ;P Życzyłabym Ci mniej takich nastrojów...ale kurczę, tak pięknie Ci paszczakowe dzieło wyszło..no chyba, że obiecasz, ze będziesz robić podobne i w słonecznym nastroju;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babo,nie bądź już smutna,chociaż powiem Ci,że dolina Muminków super w tym smutku wyszła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Za fajna jesteś na Paszczaka ;). I nie mów, że nic ci nie wychodzi, kiedy z pod Twoich rąk takie cuda wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam Kochana ten stan ... ale wierz mi on minie, trzeba przeczekać ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Muminki! Aplikacja przepiękna:) Jak wszystkie Twoje*

    OdpowiedzUsuń
  8. żeby trochę pocieszyć zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Dolinie Muminków nawet Paszczak jest potrzebny i niezastąpiony...i w gruncie rzeczy bardzo sympatyczny :)
    Aplikacja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneczko! Smutki czasem stają się bazą do tworzenia pięknych rzeczy, choć ja życzę Ci aby takich było jak najmniej!!(w jasne słoneczne dni można również tworzyć wszelakie cudności). A Twoje paszczakowe samopoczucie mam nadzieję dawno już minęło - bo Tworzysz przepiękne rzeczy i zaprewne to nie tylko moja opinia - ale uważam, iż jesteś bardzo dobra w tym co robisz!!! W każdym razie mnie zachwycasz za każdym razem, kiedy do Ciebie zaglądam i wzdycham cichutko, że sama takich piękności nie tworzę :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pozwolisz że dodam - też tak mam :)

    I dopiszę się jako gorąca wielbicielka Twojej twórczości, gdybym tylko mogła, kupowałabym od Ciebie wszystko co stworzysz!
    Wytwory smutku są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Któż z nas tak nie ma?
    Głowa do góry
    Mele Kalikimaka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,ale to co robisz robisz NAJLEPIEJ jak umiesz :*

    OdpowiedzUsuń