piątek, 9 października 2009

wymiana pudełeczek u rachel

długo to u mnie trwało...
zwlekałam z wysłaniem mojego pudełka...
aż w końcu dostałam cuda od luny...możecie sobie je obejrzeć o TU...a uwierzcie mi, że naprawdę warto!
bo pudełeczko od niej, notesik w kształcie domku i karteczki są prawdziwymi arcydziełkami.
ja wstydziłam się swojej wysyłki...ale umiem tylko w ten sposób i posłałam...taki oto komplecik:

zawierający torbę, pudełeczko, torbę taki notesik:

podkładeczki pod kubeczki:
i spotkała mnie strasznie głupiutka rzecz na poczcie gdzie pani praktykantka nakleiła znaczki na stronę z zaklejeniem koperty myląc zupełnie nadawcę z odbiorcą, więc paczuszka wysłała się do mnie:)
hm...uroczo prawda?
biedna luna musiała wykazać się anielską cierpliwością i mam nadzieję, że aniołki ode mnie jej to jakoś wynagrodziły:)

p.s. miłe to jest patrzeć jak pod cukierkowym blogiem zwiększa się liczba chętnych na niespodziewajkowe słodkości ;)

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dziś dostałam!Gdy otworzyłam przesyłkę , szczęka opadła mi do podłogi i długo nie chciała wrócić :). Wszystko jest tak pięknie , dokładnie i elegancko uszyte, że podziwiam, podziwiam i nie mogę się nacieszyć i uwierzyć, że to na pewno dla mnie :). Dziękuję Ci Aniu za te cudności :* , cieszę się, że byłaś moją parą w tej wymiance :). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne anielskie błękity;)dobrze,że mimo przygód po drodze piękna przesyłka dotarła wreszcie do Luny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik Aniu !!!

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Czego Ty się wstydziłaś??
    Przecież cuda zrobiłaś!
    Prezenty od Luny przepiękne!
    Udała się Wam wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja zazdroszczę takiego prezentu! fantastyczny, absolutnie fantastyczny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty piękne i nie wiem jak można sie ich wstydzić.
    A słodycze są śliczne to i chętnych dużo.

    OdpowiedzUsuń
  7. o rety ale piękny komplet, jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń