niedziela, 4 października 2009

przywitanie jesieni...

jesień to moja ulubiona pora roku.
(choć wiem, że wiosną napiszę to samo o wiośnie:)
lubię czas przechodni w naszym krajobrazie.
jesień uwielbiam za szalejący na pomorzu wiatr...za niesamowite niebo...za jej kolory...
za to że jest tak ryzykowna...za to, że znowu przylecą do miasta gawrony, za to, że znowu na niebie pojawi się orion...za intensywniejsze zapachy...za szuranie liśćmi...za to, że jesienią jest mi jakoś tak bardziej... wewnętrznie...i mniej śpiesznie...i inaczej smakuje ciepła herbatka...
i za to że doceniam bardziej swojego miluszka piecuszka:)

12 komentarzy:

  1. Aniu...jakie piękne...jestem pod wrazeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Peninia... sa prześliczne... cudne po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneczko, są cudownie-ciepło-jesienne - czyli takie właśnie jak trzeba, by patrząc na nie - cieszyć się jesienią!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie jesiennie! Uwielbiam takie kolory!

    Z wymianki od Rachel dostałam Twojego cudownego aniołka. Teraz sama organizuję jesienną wymianę ATC - może weźmiesz udział?

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane...pięknie wykonane...podkładeczki...liście...kolory...wszystko to CUDOWNIE jesienne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazde kolejne,lepsze od poprzednich

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu przekazuję Ci wyróżnienie za wspaniałe świeże pomysły i umilanie mi czasu spędzanego przy komputerowej herbatce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudowności

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne !!!!!!!!!
    To tak jak ja uwielbiam jesień za jej kolory, ale lubię jak słońce świeci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaaaa, cuda, mmm, jesienne listowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. są rewelacyjne :D uwielbiam szuranie w liściach... a motyw liścia to jeden z moich ulubionych, cudnie!

    OdpowiedzUsuń