sobota, 24 października 2009

...przedpoznaniowo...

przede mną jedne z ważniejszych dni w roku:)
spotkanie z siostrunią i tomkiem;)
pewnie mnie zamordują ale pokażę ich wam...
(no tak troszeczkę;)

pisałam już kiedyś o tym, że z siostrunią widuję się baaarrrrdzzzzoooooo rzadko. oni w londynie...my w koszalinie...
ale...
jutro o tej porze to będziemy już sobie razem z siostrunią popijały kawusię lub herbatkę wymieniając się mnóstwem prezentów, lub rozmawiając o ważniejszych i mniej ważnych sprawach...a nasi panowie będą siedzieć koło nas z mniejszym lub większym zadziwieniem;)
oczywiście nie mogę przestać produkować dla siosrty prezentów i jeszcze w pociągu będę dziergać czapkę;)
pokażę wam jak wrócę co tam dla niej skleciłam;)
i wiecie co....
jestem jeszcze troszkę chora.
kaszlę jak opętana. ale nic mi nie jest w stanie popsuć humoru...nawet leczenie kanałowe zęba, który postanowił rozboleć...nawet fortunka, która idzie na jego leczenie, nawet deszcz za oknem, i mgły...i zimno w pokoiku i w pociągu...nic.
jestem absolutnie szczęśliwa!

11 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za Twój ząb (żeby już nie bolał), za Twój kaszel (żeby sobie już poszedł precz!), za pociąg i pokoik (żeby było w nich ciepło), na mgły i deszcz w Londynie chyba nie ma sposobu ;P, a fortunka wróci :D udanej podróży życzę Wam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu życzę Ci by wszystkie przeciwności ustapiły a Ty mogła nacieszać się siostrą :) I wiesz tak po cichutku i tak pozytywnie to zazdroszczę Ci siostry, zawsze marzyłam o takiej bliskiej przyjaciółce, mam dwoch braci ale siostra to jest TO ;)

    Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu życzę zdrówka...i wspaniałych chwil z siostrą. Buziaczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnego SPOTKANIA - wbrew wszelkim przeciwnością :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć siostrę:-))) Moja niestety tez daleko (w Hamburgu);-(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Smiejcie i wzruszajcie sie do lez i wysciskajcie na zapas, choc tego sie chyba nie da zrobic. Wspanialego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowienia dla siostry :) A Ty trzymaj się zdorowo moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię ci się podekscytowania, moją siostrę co prawda widuję często.. ale nie wiem jak by to było bez niej :) Jeśli chodzi zaś o chorobę to możemy sobie podać ręce.. też mnie złapało wstrętne choróbsko! Szybkiego powrotu do zdrowia ci życzę.. i z domowych przepisików polecam Echinaceę w kropelkach wlewać do herbatki :)

    OdpowiedzUsuń