wtorek, 27 października 2009

pospotkaniowo

(ten mniejszy krasnoludek to siostrunia,
a ten pulpecikowaty to zdaje się ja;)

wróciłam do domku:)
było ślicznie...
madzia i tomek zadbali o nas pięknie...to były moje pierwsze wczasy:)

dziękuję za wasze życzenia!
jestem zdrowa i szczęśliwa:)
a siostrunia was odpozdrawia!

a teraz mogę zacząć wam pokazywać co zawierały paczuszki z prezentami:
zrobiłam dla siostruni moje pierwsze w życiu rękawiczki na szydełku!
a wszystko dzięki niezawodnemu przepisowi dla łopatologów szysełkowych, który możecie znaleźć o tu
dziergłam też czapunię krasnoludkową... siostrunia mi nawet pozowała do zdjęcia:)

no i spróbowałam swoich sił z broszkami...
efekciki mierne raczej...ale pierwsze koty za płoty...


i świeczuszki...

siostrunia na szczęście jest z tych osób, które potrafią się cieszyć ze wszystkiego:)

ach...a prezenty od niej...to zupełnie inna historia...
cuda!

15 komentarzy:

  1. O jakie sympatyczne kolorowe kobietki, az miło popatrzeć :) I uśmiechy macie takie same, no siostrzane takie :) Prezenty fantastyczne i wszystko utrzymane w jednym kolorze, ekstra !

    Aż nabrałam ochoty na zrobienie takich bezpalczaków, mimo ,ze nigdy nie szydełkowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale, że spotkanie się udało! A prezenty piękne w cudnych kolorkach:)Ślę pozdrowienia i promyczki słonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prezenty!!! Obłędne rękawiczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, jakie fajniutkie krasoludki z Was :) dobrze zobaczyć buzię i przypisać ją do twórczyni tych cudeniek... siostra napewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale podobne do siebie jesteście! Jak dwa kolorowe elfy;) A rękawiczki cudo, wpisuję do planu roboczego na 201... któryś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, super z Was krasnalki :-D

    A można złożyć zamówienie na czapę? Jest genialna!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. cocaine jasne, że możesz złożyć zamówienie...
    napisz na mojego maila.
    tylko wiesz to zwykła taka...słupeczkowy pasiak szydełkowy...bo ja trudnych nie potrafię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwazniejsze ze spedzilyscie mile chwile ze soba... a cudownosci ktore zawiozlas... rewelacja ;-) cieplutko pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super z Was "krasnalki", cieszę się ogromnie, że spotkanie sie udało !!! A prezenty no cudo po prostu ... jak ja żałuję, że nie mam siostry

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! Życzę Wam częstych spotkań. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te prezenty zrobiłaś :) Nie dziwię się, że siostrze się spodobały. Fajnie jest mieć siotrę (też ją mam) :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    (www.welniaczki.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rekawiczki wyszly cudnie, jak zreszta cala reszta prezentow.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny ten komplet,czapka i mitenki miodzio!
    ale z ciebie kolorowa babeczka!

    OdpowiedzUsuń