środa, 14 października 2009

podkładeczki w paseczki

jestem wielką fanką pasiaków...
i od czasu do czasu muszę dać temu wyraz:)

i chciałabym podziękować za cudne wyróżnienia które od was dostaję...umieszczam je sobie po prawej stronie i uśmiecham się do nich codziennie.
dziękuję ani, kasandrze, monice, ewie...eh...
zauważyłam, że bardzo rzadko odsyłam wyróżnienia dalej...to dlatego, że mam ogromny problem z wybraniem osób...chciałabym je rozdać wszystkim, bo we wszystkich blogach, które odwiedzam jest tyle piękna i pomysłowości...uwielbiam was odwiedzać...
bardzo dziękuję że jesteście!
i teraz jedno z nich od ewy posyłam w dziesięć miejsc świata i nie zwracam nawet uwagi na to, że już takie wyróżnienie posiadacie...to tak zwana dokładka będzie:)

bo takie są oto zasady:
"1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób
z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza."

wyróżnienie poleci do:
1. sielankowa -za ptasiorki!
2. do... zakręconej
3. do penini (bo ją uwielbiam i jej brązowości)
4. do ulubionego mulę róż za papier toaletowy w roli głównej;)
5. cynki- mojej pierwszej blogowej miłości;)
6. do pana z innej bajki...ale jak najbardziej mojej;)
7. do moniczki za śliczności wszelakie.
8. do szkatułki za naturalności
9. do kasandry!!! za serce i serduszka...
10. do... anity bo te domeczki...

10 komentarzy:

  1. Piękne!!! I brązy na pasiaczkach :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje serdecznie za pamięć, a podkładeczki jak zawsze cudne

    Ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu-bardzo dziękuję za wyróżnienie to raz, a dwa...
    jestem zachwycona podkładkami..naprawdę są takie śliczne i takie różnorodne i takie..aaa taaam słów brak.jak bym takie miała to bym bała się używać żeby nie zniszczyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie :)
    fanki pasiaków,domków i ptaszorów powinny trzymać się razem :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam , Aniu bardzo dziękuję za wyróżnienie ale chyba nie spełniam warunków bo nie mam komu dalej przekazać wyróżnienia tym bardziej 10 wyróżnień . Pozdrawiam ciepło , Andrzej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję:) A podkładeczki jak zwykle boskie! Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wyróżnienie!!!!

    i w paseczki ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń