wtorek, 20 października 2009

notesikowo...


a ja w tak zwanym międzyczasie nie robię kartek świątecznych...Dodaj obrazbo ja chyba od kilku lat nie lubię świąt.
święta dla mnie to tylko uświadamiacze samotności.
może w tym roku będzie łagodniej bo mam umilaczka...
bo mam dla kogo.
może się uda nie myśleć o braku rodzinności...
może się uda przez ten czas jakoś "przewlec duszę"...

na razie bawię się moimi ukochanymi dzieciaczkowymi motywami.
co sprawia mi zresztą ogromną radość:)

i jeszcze jeden kociak:

15 komentarzy:

  1. Śliczne notesiki, w takich żywych barwach i z rewelacyjnymi aplikacjami...mimo wszystko optymistyczne :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. optymistycznie, optymistycznie zdecydowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie super, ale ten ostatni, kociakowy to mój zdecydowany faworek!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Twoje prace tryskają taką pozytywną energią, że aż trudno uwierzyć, że ich autorce też bywa czasem smutno. Oby wiec te święta były dla Ciebie tak samo pogodne, jak to co tworzysz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu śliczności jak zawsze i w jakich ślicznych kolorkach. Bardzo optymistycznie wygladają...a świeta..ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchaj mała. to jak coś, zapraszam na Święta w Kotlinę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te notesiki Aniu są tak urocze, że dziecko się w człowieku budzi ...

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne!!!
    i ŚWięta też takie będą- trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewuszki........
    patrząc na wasze poczynania przedświąteczne zaczynam powoli czuć klimat...a patrząc na wasze twórczości to można go czuć jedymie, cieplutko, miłośnie i pięknie.
    miło, że jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne - takie do przytulenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu - piękne cudeńka tworzysz i życzę Ci aby Twoja duszyczka nie musiała się przewlekać - przeciwnie, aby doznała najpiękniejszej słodyczy miłości, która otuli Cię w ten szczególny czas!!

    Serdeczności Aniu!!

    OdpowiedzUsuń