piątek, 2 października 2009

misie...i nie tylko:)

zamówienie na misie...
z misiowym tematem to ja potrafię długo...więc potraktujmy te drobiazgi jako wstęp do dalszych inspiracji:
dwa notesiki misiowe

i jeszcze...
kupiłam sobie sznurkowe podkładki w jakimś taniowatym sklepiku z wszystkim...
i pomimo tego że są straszliwie grube to postanowiłam spóbować jedną zamisiować.
taki drobiazg dla siebie...
i..............
złamałam igłę;)
i zrobiłam kolejne aniołki podkładkowe...
brąziki tym razem.
bo lubię;)
a...jeszcze notesik z domkiem do poprzednich domkowych podkładeczek mi się doszył;)

teraz idę spać...a jutro znów będę szyła calusieńki dzień;)
tak jak lubię.

14 komentarzy:

  1. Fantastyczne... Misiowe...ach...wspaniałe :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię to wszystko podziwiać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne robisz te aplikacje, jestem pod wrażeniem formy i delikatnego, prostego stylu;) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. okrągła podkładka rządzi, jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te misie, piękne robisz alplikacje, są bardzo dokładne i ładnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje podstaweczki są niepowtarzalne!! Mają urok i czar :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowności! Aneczko, a może tak podkładeczkę na karteczkę byśmy zamieniły?
    Pozdrawiam ciepło,
    Brises

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! czy wy też to widzicie? to nie sen???
    brises mi proponuje wymiankę?!!!?!!!
    dziękuję za miłe słowa.
    rosalia widzę że tak jak ja jesteś fanem zezolka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. co byś nie uszyła - mnie BAAARDZO ZACHWYCA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię misie...
    Pierwszy raz dzisiaj trafiłam na twój blog i zapisałam się do grona obserwatorów. Bardzo podobają mi się Twoje prace, jestem podnwrażeniem i będę częściej do Ciebie zaglądała.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda tworzysz Aniu, uwielbiam oglądac Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na każdy Twój wpisik bo one wszystkie są takie pięknie Twoje i niepowtarzalne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło tak sobie popatrzeć, ponatychać się tu o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szalejesz! :D
    misiowa podkładka jest cudna, nawet igły nie żal ;)
    czekam na kolejne misiowe drobiazgi...
    dzięki za tak miły początek dnia mimo tego, że na dworzu deszcz :>

    OdpowiedzUsuń