czwartek, 8 października 2009

C A N D Y

mam potrzebę poprawienia swojego nastroju...
chciałabym komuś też go poprawić... i może zrobię to przez
ogłoszenie na moim blogu pierwszego losowanka.
ten ptasiorek i kilka niespodziewajek poleci do wylosowanej osoby, a może dwa do dwóch:)
nie jestem zbyt cierpliwa, więc losowanie odbędzie się za dwa tygodnie.
(22.10)
mam nadzieję, że choć kilka osób bedzie chciało zaryzykować posiadanie niespodziewajkowych prezencików ode mnie;)

p.s.
zasady jak zwykle.
komentarzyk pod tym postem i zaznaczenie malutkie na własnym blogu:)

80 komentarzy:

  1. O kochana ja już mam Twoje niespodziewajki ale tych też nie odpuszczę. Staję więc do "boju" zwarta i gotowa

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę :) Info zaraz się pojawi :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja bardzo chętnie :)

    http://coswiecej.blogspot.com/2009/10/candy-z-ptaszkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, Aniu, jesteś moją idolką w tworzeniu małych form aplikowanych! Właśnie dziś kupiłam maszynę do szycia, w weekend mam zamiar zacząć od czegoś podobnego do Twoich kwadracików. I baaardzo proszę mnie uwzględnić w losowaniu.
    Pozdrawiam i zapraszam do różowego candy u mnie
    www.skrzatka.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też zaryzykuje. Ptaszek śliczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę!!
    Info o zabawie u mnie na blogu po lewej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo bym chciała mieć w swojej kolekcji rękodzieła przeróżnego jedną z Twoich aplikacji. Już umieszczam info u siebie. (u mnie z boku) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj myślę, że będzie tutaj dużo chętnych :D Ale może mi się poszczęści tym razem...:D Śliczny ptasiorek. http://kolczykipysi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. znając moje szczęście skończy się na samym wpisie, ale kto nie ryzkuje ten nic nie ma więc się dopisze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, że uwielbiam twoje prace :D i oczywiście ustawiam się w kolejce

    www.rosaliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeka na mnie ten urokliwy ptasiorek, prawda? Co muszę stanąć do losowania,no to staję;-)
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna wielbicielka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj, jaki ptasiek!
    Chętnie go przygarnę.

    http://artystyczne-uniesienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja dołączę do tych kilkunastu chętnych...choć wiem, że wkrótce ich będzie kilkadziesiąt, jeśli nie więcej???
    Więc z moim szczęściem..ale może tym razem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, oj - przybiegłam i ja! Łasa na łakocie straszecznie:)
    I biegnę rozkrzyczeć wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny ptaszek. Ja też go chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, poczekajcie na mnie... (((:

    OdpowiedzUsuń
  18. otwieram okno, może do mnie ta niebieska ptaszyna przyfrunie :)) zapraszam z całego serca :)) info u mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się ustawiam po ptasiorka :-) Jest cudny i taki niebieski... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny. Zapisuję się koniecznie.
    http://obsesjakasiulka.blogspot.com

    Zapraszam również do siebie na tajemnicze candy

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja! Bo ja zakochana w Twoich podkładeczkach jestem:) Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja dzisiaj chyba w temacie ptaszków pozostanę. Jestem chętna na Twojego, bo mi dzisiaj zanim dwa odleciały, to udało się uchwycic jednego :)

    http://www.radosnyczasblox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. och...to ja też...po niespodziewajki i ptasiorka ustawiam się grzeczniutko w kolejce...takie cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki śliczny ptasiorek! To ja też chyba mogę?
    http://szuwarkowezacisze.blox.pl/2009/10/Poluje-cd.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem fanką Twoich prac, więc po ptaszorka się ustawiam czym prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna robótka ;) ustawiam się zatem w kolejeczce i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaraz zamieszczę u siebie informację, bo ptaszorek jest śliczny, a niespodzianki chyba lubi każdy :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się zapisuję, uwielbiam niespodzianki!
    http://maraia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ptaszyna piękna, a miłe niespodzianki lubię jak każdy więc też staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja, ja chcę tego ptasiorka !!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. ptasiorek jest cudny i ja też bym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ptasiorek jest śliczny, wogóle wszystkie Twoje prace są cudne. Też bym się skusiła na takie cukierasy ale niestety nie mam bloga :(
    Pozdrawiam i gratuluję świetnych pomysłów
    No i zapowiadam że będę częstym gościem do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce po tego ślicznego ptaszka ... zauroczyły mnie Twoje Aniołki ... pozdrawiam cieplutko (informacja z boczku bloga):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączam do zabawy i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ptaszek jest uroczy i jeszcze w moim ulubionym kolorze! Więc oczywiście ustawiam się w kolejce :) matricaria88.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS Twoje podkładeczki pod kubeczki są jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaa!!! Koniecznie muszę się wpisać po takie śliczności :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ileż chętnych!! Nic dziwnego, skoro robisz takie cudeńka Aniu! :)
    Nie mam szczególnego szczęscia do wszelakich gier losowych.. ale przecież nic nie tracę! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. no jakżesz miałabym się nie zapisac po takie cuda :) i ja ustawiam sie w ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. przesliczny ptaszek! czuje, ze u mnie byłoby mu dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam sie i czekam na losowanie :)
    www.grzesiek.prof4.pl
    Agha

    OdpowiedzUsuń
  41. Ptaszek piękny... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  42. ladny niebe\ieski ptaszek :-) ...ustawiam sie w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. już pędzę po te cuda.... czy będą moje? :) pierwszy krok ku temu zrobiony - wpis na blogu jest! www.przydomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I ustawiam się po tego ptasiorka:) A moze się poszczęści, pozdrawiam Kasia http://kasmatka.blox.pl/2009/10/Slodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Łoooo, jasne, że się dopiszę :) Z rozkosza. Uwielbiam Aniowe drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne prace, tez się dopisuję !!
    pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  47. Istne cudeńka, wpisuję się na listę. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  48. dołączam ;)
    www.sol89.modnyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny ten ptasiek :)
    Ustawiam się i ja w kolejce po niego.

    OdpowiedzUsuń
  50. Też bym chciała takiego ślicznego ptaszorka :)
    Zgłaszam się do candy. Info na blogu w prawej kolumnie: www.ziut.ayz.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudowny turkusowy ptaszek :D
    Jej trzymam kciuki za siebie ;)))
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  52. pzreśliczny ten ptaszolek jest!:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. oh i ja spróbuje,bo aniołki twoje uwielbiam szczególnie :P

    OdpowiedzUsuń
  54. ptasiorek przesliczny, ja tez takiego chcę więc zamykam listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szampański ptaszek :o). Zatem i ja staję w kolejce!
    Pozdrowienia! :o)

    http://jaspisowa.blogspot.com/2009/09/smakoykow-moc-power-of-delicacies_6466.html

    OdpowiedzUsuń
  56. wow! cudowny! to ja też się zapisuję i z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    info u mnie w etykiecie CANDY w menu po prawej stronie :)

    http://www.malowanyimbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię takie zwierzątka, i w dodatku takie mięciutkie, filcowe. Też bym chciała takiego ptaszka...

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja, i ja!

    http://eedith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. super ptasior i też chętnie się zapiszę
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za odwiedziny i chęć przygarnięcia mojego Wełniaczka :) Ja z kolei mam ochotę przygarnąć niebieskiego ptaszka, bo jest na prawdę uroczy :)
    Robaczek15 (welniaczki.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  61. wpisuję się i poczekam cierpliwie na losowanie, bo ptaszek jest cudny (:

    OdpowiedzUsuń
  62. a może ptasior do mnie poleci :> ?
    www.nannala.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Dopisuję się do kolejki o ptasiorka :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne aniołki i ten ptaszek...
    Pozdrawiam i dopisuję sie do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja sie ustawiam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się dopisuję, bo ptasiorek śliczny :)
    http://minimysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się po ptasiorka :D a co! :p
    http://scrap-anne.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. tiu tiu tiu;)...chodz tu do mnie malutki:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ach jest taki piekny, nie moge sie mu oprzeć!
    www.fejferkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. no jak to, nie ma mnie tu w kolejeczce? byłam przekonana, że się zapisywałam! nadrabiam niedopatrzenie, w ostatniej chwili :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. oj oj jaki śliczny a pewnie że chcę :)http://by-giraffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Może się załapię na losowanie jeszcze w osatniej chwili

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  73. ja też się dopisuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękny ptasiorek!
    http://zuzik-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeszcze ja! Zawsze jakoś się zagapię...

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja! Idę pisać notkę na blogu :p Mam nadzieję, że zdążę :D
    http://lubie-wiec-tworze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń