czwartek, 22 października 2009

c a n d y... losowanie:)

zaskoczyłyście mnie ilością komentarzy pod candowym postem.
dziękuję za udział...ach to było miłe...
a teraz do rzeczy:
to były przygotowane losy:

a samo losowanie wyglądało po prostu tak:


i po prostu wylosował mój maszyn losujący:

(mam nadzieję że się uśmiechasz:)


ale pomyślałam, że jeszcze będą dwie skromniejsze, notesikowe przesyłeczki i mój maszyn wylosował jeszcze:

poproszę o adresy wszystkich pań na mojego maila:
nielot.13@poczta.onet.pl

10 komentarzy:

  1. Genialne losy :) Ja się uśmiecham bardzo :D

    Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa czy się uśmiecham !!!!!!! pomijam chorobe,pomijam,że mi paczka z candy od owieczki zagineła na poczcie, pomijam inne losowe wpadki-wypadki ! ja chyba mam kredyt u Boga haha

    dziękuję :*

    już posyłam adres

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,nie mam szczęścia,ale gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! JA??? Ale się cieszę!! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe te Twoje losy:) Gratulacje dla Szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wylosowanych :)
    Aniu, zapraszam Cię na mój blog po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń