środa, 16 września 2009

powód do radości:)

to mój projekt pieczątki:)
ale pan w pieczątkarni nie był z niego zbyt zadowolony;)
właściwie przyszłam do niego z białą karteczką i nabazgranym ptasiorem...
to mu jednak nie wystarczyło:)
hihihi

dlatego moja koleżanka robi dla mnie projekt mojej piecząteczki w jakimś normalnym systemie ;)
(to się nazywa program komputerowy;)
co dla mnie jest nadal czarną magią...
chciałam by był na niej mój ptasiorek i adres mojego bloga...
taki prościutki i zwyczajny.
i właśnie mi przysłała pierwszą wersję:)
mniej więcej taką etykietką pieczątkową będę (za niedługo) podpisywała swoje prace;)
mała rzecz a cieszy!
dziękuję karolinka!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu!

    Projekt fantastyczny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Wart "zgapienia" jeśli się zgodzisz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja cały czas myślę nad swoim logo i nie umiem wymyślić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! A ja zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. projekt jest świetny :)
    też ostatnio rozmyślałam nad swoją pieczątką... i nawet też ptaszka chciałam mieć na niej :D

    OdpowiedzUsuń