środa, 23 września 2009

...notesikowo...

jestem w trakcie szycia dość dużej tkaniny, więc nie mam czasu na realizację moich projektów...
w tak zwanym międzyczasie powstało kilka notesików...
z guziczkami (bo dużo ich poodpruwałam z rzeczy do wyrzu...do przerobienia;)
i aniołkami(bo lubię, ot co)
ogromnie mi się spodobało jak anuszka z sielankowa pisała o tkaninie w łączkę... ten notesik właśnie w łączkę wyszedł ;)
pozdrowionka anuszko!
drugi w moich ukochanych niebieskościach i kropeczkowo...

i trzeci, któremu nie udało się zrobić rzadnego znośnego zdjęcia...jest fioleciakiem...i lubię go bardzo...szkoda, że nie widać;)

i jeszcze torba z guzikami, ot tak, bazarkowo:)

18 komentarzy:

  1. piękne i anioły i notesiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, przecudne, słów mi brak, kiedy je widzę !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow znów jestem pod wrażeniem i wciąż podziwiam Ciebie Aniu za czas na te wszystkie cudowności;)

    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. torba jest fantastyczna :)
    notesy super, bo każdy inny a styl Twój... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...wspaniałe jak zawsze:)Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. te twoje aniołki są the best!!!:) genialna jesteś!!!!!:) a jak tam pudełkowo??....czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i tak sobie wzajemnie słodziły do końca swych dni...

    Piękna łączka i ukochane są też kropeczki :>

    OdpowiedzUsuń
  8. No uwielbiam Twój styl i tyle... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszystko takie TWOJE Aniu, piękne jednym słowem :)P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Twoje rzeczy z aniołkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne notesiki i torba też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba:) pracochłonne i piękne! pozdrawiam i zapraszam do siebi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, widzę, że cos Anus zapracowana. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń