czwartek, 10 września 2009

jestem ;)

miałam dwa dni bez dotykania maszyny...
złościłam się i smuciłam.
ale już mi przeszło. arteterapia działa;)

poszyłam podkładeczki...bo mi sprawiają przyjemność...

i kosmetyczkę...
to jej przód:
i tył:

i torebeczkę w brązach, bo taka nitka była w maszynie...

i jeszcze szyłam wymiankowo dla zdolniastych dziewuszek na przykład:
to dla cynki :
a to były maleństwa dla kasandry ...
notesik i podkładeczki z aniołkami.
mam nadzieję, że już je dostała;)


takie...niedbałuszki moje.
bo wiecie...często mnie dziwi, że się coś wam podoba...
ale o tym wam piszę po cichu;)
miło, że jesteście.

16 komentarzy:

  1. Widzę, że chyba już lepiej u Ciebie. Piękne są te Twoje podkładeczki, torby, notesiki! Super!

    Jakie ta torba ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej zdecydowanie;)
    torba ma wymiary ok 30/33 bez rączki.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej sliczne wszytko jak zwykle !!!!!

    Poprosze o kontakt bo nie moge znalezc numeru gg do Ciebie a mam sprawe

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo to wszystko śliczne jest... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne...ach te brązy :)a te podkładeczki z ptaszkami...fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam Aniu dostałam i z zachwytu oniemiałam.

    Kochana, paczuszka ode mnie poszła wczoraj priorytetem - daj znać czy doszła ...

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Twoje rzeczy są fenomenalne! A w torbie się zakochałam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniuchne !!!! Zdolne ogromnie masz łapki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nieiwem czy juz to pisałam, ale uwielbiam Twoje podkładki ! są cudne :) jak dlamnie do oprawienia w ramke i do powieszania na ścienie zeby tylko podziwaiac ! piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serducha boskie, a aniołki rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) dobrze, że tu jestem, bo mogę oczy nacieszyć tak pięknymi i pozytywnymi pracami. gratuluję talentu i zmysłu

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, Twoje prace to zwierciadło Twojej duszy :) Piękne są ! Podkładeczki od Ciebie wyciągam na specjalne okazje by się nie zniszczyły, bardzo je lubię :)

    p.s

    wczasowałam się niedaleko Twojej miejscowości, i pomyslałam o Tobie, teraz kojarzy mi się bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "i co się dziwisz?" KOchana, że sie podobają one są fantastyczne!!!!
    :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj trafiłam tu po raz pierwszy i zaczarowało mnie... Te piękne rzeczy maja się komuś nie podobać???????????!!!!!!!!!!
    Aniołki mnie rozczuliły. :-)
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. och kobieto...płodna jesteś!!!:):):)aż oczopląsu dostaje::):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu - jestem oczarowana Twoimi pieknymi dziełami! Tyle śliczności!!
    Serdecznie pozdrawiam raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń