niedziela, 30 sierpnia 2009

w fotograficznym skrócie;)

to mniej-więcej te rzeczy, które zajmowały ostatnio mój czas.
będzie dużo powtórzeń, dlatego zamieszczam po kilka rzeczy na raz;)

na początek moje ulubione brązy:

później radosne aniołki;)


i dużo zielonych podkładeczek...

i kosmetyczka dorabiana do notesiku:



i powtórki błękitno kropkowe na zamówienie:


i jeszcze garstka pastelowych aniołeczków:


i na koniec czerwienie...
wiem, że jest to post tylko dla ludzi cierpliwych...
pewnie was zamęczyłam;)

13 komentarzy:

  1. Anka,Ty Cyborgu :P Śliczne to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. zamęczyłaś???;) dla mnie podziwianie Twoich prac to czysta przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "zamęczaj" mnie tak codziennie! :D
    gratuluję weny i tych prac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace piękne!!! A w brązach można się zakochać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W skrócie mówiąc BOMBA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje dzieła Anuś. Ciepłe takie, masz jakiś twórczy boom chyba, co?
    Wymiękam przy tych kropeczkach w błękicie.

    Zdravim :}

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszywasz się niesamowicie!!! a ilość wcale nie przeszkadza by jakość była cudna!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękitno kropkowe to mój faworyt !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale pracuś z Ciebie :) i jaki utalentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście mam jakiś taki ostatnio twórczy szał... i mam z tego dziką przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jak miło TU zajrzec do Ciebie. Ile pięknych rzeczy stworzyłaś, jestem godna podziwu. Wszystko takie kolorowe i optymistyczne,uwielbiam oglądać Twoje dzieła :)

    P.S

    Nie mam jeszcze stacjonarnego internetu stąd ta moja długa nieobecnośc. Dziekuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń