czwartek, 27 sierpnia 2009

nie mam czasu!!!


cóż...tego się nie spodziewałam...
nie mam czasu;)
ciągle szyję najróżnistrze rzeczy...hmmm.......
w życiu bym nie pomyślała, że może się wam ta moja malutka zaszywana twórczość podobać i zaskakujecie mnie wciąż nowymi zamówieniami;)
ale to jest miłe!!!!!!!!!!
dziękuję......................................................................................
po weekendzie powinno się rozluźnić więc wtedy napiszę wam o wyróżnieniach, które przekażę w dalszą drogę.

5 komentarzy:

  1. świetnie! :) cieszę się, że tak dobrze Ci idzie! szyj dalej i pokazuj te swoje aniołki, domki i inne śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż ... to było kochana do przewidzenia !!!

    cudeńka szyjesz i tyle !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam umiejetności krawieckie, pomysły i wykonanie. Aniołki są urocze... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. się nie dziw - cuda same!!!
    :_DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuuuuję!!!!!!!! Dotarła przesyłka!!!! Piękne są, piękne te podkładki! Jutro się pochwalę :) Nie dziw się, że masz zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń