wtorek, 11 sierpnia 2009

miałam c u d o w n y dzień!


po pierwsze:
zostałam wylosowana w candy zorganizowanym przez monikę ;)
i stanę się posiadaczką tych cudowności:

ale to jeszcze nie wszystko, choć sam ten fakt wystarczył bym podskakiwała z radości:)
listonosz przyniósł mi dziś paczuszkę...
myślałam, że może dotarła do mnie jakaś rzecz wymiankowa, ale nie................
to była niespodziewajka od penini
i po prostu siedziałam wzruszona nad kolejnym notesikiem od niej, który jest przecudny. zresztą jutro go wam pokażę, bo dziś już nie mam światła...
eh...

i jeszcze wasze komentarze.
to cudnie, że się pojawiacie i jesteście...
nawet tak przez chwilkę...
że mogę wam pokazać rzeczy, które robię...
że rozumiecie potrzebę tworzenia, że macie podobnie,
i dziękuję, że nie słyszałam jeszcze od was opinii, że nie rozumiecie takiej twórczości, że was ona nie przekonuje, że nie jesteście z branży, że nie wiecie...itd.
fantastyczne jesteście dziewuszki ;)
ot co!

ostatnio, zanim wygrałam swoje pierwsze candy próbowałam szczęścia jeszcze w modeliniakowie
i u brises

ale powiem wam w sekrecie, że szykuję dla was swoją niespodziankę:)

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej gratuluję wygranej:)
    Ja jeszcze nie wygrałam w żadnym candy,ale zawsze się cieszę,jak wygrywa ktoś kto potrafi okazać Swoje szczęście i tak jest właśnie w Twoim przypadku.Cieszę się z wygranej razem z Tobą.Może to dziwnie brzmi,ale tak naprawdę jest.
    Aniu twórz dalej Swoje cuda i pokazuj je nam,tak naprawdę to my mamy ogromne szczęście,że możemy podziwiać prace tak zdolnych osóbek jak Ty.
    Pozdrawiam serdecznie Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratuluję wygranej;)cieszę się razem z Tobą i dziękuję, że Jesteś i że Tworzysz. To niesamowite bo ja też miałam dzisiaj cudowny dzień;)Tylko albo aż za sprawą Słońca bo tu trzeba się cieszyć z każdego choćby najmniejszego promyka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !!!

    A pewnie że jesteśmy i nie myśl sobie że będzie inaczej ...-:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje podkładki,podkładeczki sa bardzo urocze,trudno nie pisać słów uznania.
    Gratuluję wygranej.
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Aniu...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu gratuluję wygranej :)) Cieszę się,że niespodzianka tak szybko dotarła...mam nadzieję, że chociaz troszeczkę Ci się spodobała :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu i za tak sympatyczny komentarz... A robię to z opóźnieniem urlopowym. Serecznie pozdrawiam i czuję się zmobilizowana do powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania zapraszam po wyróżnienie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń