czwartek, 20 sierpnia 2009

małe conieco...

dwa kompleciki podkładeczek, plus notesik...
zdjęcia kiepskie, bo duuużżżżoooooo słonka było dziś...
ale nie mam sił poprawiać.
jestem dziś zmęczona, więc zamiast tworzyć będę czytać pratchetta i wypoczywać... i mam w planach iść spać z kurami;)

Dodaj obraz

aniołeczki, jeśli się spodobają pójdą na wymiankę z taką miłą osóbką z fioletowego poddasza :)

i jeszcze notesik z rozpędu:( z nocy zdjęcie, co widać od razu:)


to moje pierwsze z filcem...
i te kolory... kawa czarna, kawa z mlekiem i karmelki:)
mniam.
zmykam do wyrka!

13 komentarzy:

  1. super aniołki :D a jak będziesz szła spać z kurami to uważaj żebyś nie z grzędy nie spadła ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności jak zawsze :) Aniu przeslij mi numer konta to zrobię przelew za notesik :)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak zawsze. A ja to bym chciała sie zapytać odnośnie wymian, bo słyszę o nich dość często.

    Co trzeba zrobić aby wziąć udział w takie wymianie ?

    Pozdrawiam i już nie męczę

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne anioły :-D

    i te pierwsze z filcem rzeczywiście do schrupania :-))))

    i na wymianę chętnie, chętnie - :-)))
    (e.mroz@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, mnie to nawet szkoda by było ich używać jako podkładek pod kubki w obawie, że się ubrudzą ;-)
    No po prostu śliczności, takie wdzięczne i takie uśmiechnięte :-)))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne. hyhy, dziś w nocy Anuszka też się poraz pierwszy próbowałaz filcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie jak zawsze;)Aniołki są urocze, a notesik wprost bajeczny;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki są cudne a serduszka w takich kolorach
    że mniam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie :}

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś nie do prześcignięcia jeśli chodzi o podkładki :) super kolorystyka w tych brązach...

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    OdpowiedzUsuń