sobota, 8 sierpnia 2009

kilka prac dzieci

chciałam wam pokazać troszkę twórczości dzieci w mojej pracy.
tak mnie one zachwycają, że muszę się nimi pochwalić.

pracuję w specjalistycznej poradni rehabilitacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu. uwielbiam swoją pracę, choć czasem bywam tak zmęczona, że tego nie widać. jestem pedagogiem- terapeutą.
na zajęciach usprawniających motorykę małą, usprawniających manualnie, doskonalących precyzję wykonywanego zadania, wzmacniających mięśnie paluszków i rączek, czy po prostu koncentrujących uwagę na zadaniu, powstają takie cudeńka:

kolorowo może być zarówno w nocy jak w dzień...
kwadraciki, którymi wyklejaliśmy mozaiki miały do 1 cm wysokości, ale była zabawa!
:)

a tak wygląda mój najbardziej kolorowy kącik, z poduszeczkami, które poszyłam dla dzieciaków i fartuszkami kolorowymi, które poszyłam i zaaplikowałam:)

14 komentarzy:

  1. dzieciaczki są super...sama kiedyś pracowąłm kilka dobrych lat z dziećmi....a prace twoich są niesamowite!:) kącik śliczny, taki cieplutki....a to najważniejsze aby zorganizowac im miejsce pracy jak najbardziej miłe i kolorowe!:) moim mażeniem jest pracować z dziećmi głucho-niemymi, ale przeszkodą jest to że nie znam jeżyka migowego...
    owocnej pracy i wspaniałych chwil z dziećmi!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne!
    bede musiala sprobowac jak moje dzieciaczki troche podrosna...
    no chyba , ze kwadraty powiekdsze do 5 cm ;)

    rachel... a moze zaczac przygode z jez.migowym od jez.migowego dla dzieci slyszacych? sa takie kursy dla maluszkow od... 6 miesiaca zycia :)
    genialne efekty- przetestowane osobiscie :)

    pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  3. ...śliczniutkie prace :)
    Też na codzień pracuję z dziecmi i młodzieżą...czasem jest ciężko ale nie zamieniłabym sie za nic innego :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the things you have made and show on your blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ kolorowo i miluchno,ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te wyklejanki, bardzo lubię dzieciaczkowe prace :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTYCZNIE BARWNY ŚWIAT!!!
    NIECH CIĘ TE KOLORKI ŁADUJĄ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, piękne! Aż się mi się łęzka zakręciła. Ucałuj dzieciaki i powiedz im, że są wielkie, cudowne i mądre!!! Podziwiam Twoją pracę. Mam wielki szcunek, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele dla nich robisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace !!!
    Oczu wręcz nie mogę oderwać.
    Dzieciaczki którymi się opiekujesz są wyjątkowe !!!!

    A Twój kącik jak marzenie, cudny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam prace dzieci. Są takie prawdziwe i naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. też pracuję z dziećmi i wiem, że tylko one same sobą .. gestem ... uśmiechem ... odpłacają nam nasz trud ... życzę powodzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace są przepiękne i takie optymistycznie kolorowe;)

    Aniu serdecznie zapraszam do odebrania niespodzianki;)

    http://szkatulkazwyobraznia.blogspot.com/2009/08/dostaam-wyroznienie_11.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz Aniu, przeglądam dziś na spokojnie wszyściuśko i muszę powiedzieć, że wiele te dziecięce prace mówią także o Tobie, bo to Ty przelewasz na swoich podopiecznych te wszystkie ciepłe uczucia i kolory:) wspaniałą terapeutką jesteś:)i dla nas również:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    OdpowiedzUsuń