poniedziałek, 27 lipca 2009

posyłam wyróżnienia

kilka dni przyfrunęło do mnie to wyróżnienie od beatki z kolorowego świata. ponieważ to moje pierwsze zaskoczenie moje było OGROMNE!
już prawie doszłam do siebie po tym zadziwieniu więc mogłam przemyśleć do kogo je przesłać dalej, tak więc:

pierwsze poleci dla/do cynki.
dlatego, że nie mogę się jej nadziwić...
dlatego, że uwielbiam wszystko co robi...
dlatego, że tak pięknie pokazuje to wszystko co najważniejszością...
dlatego, że tak fantastycznie się bawi słowami...
dlatego, że jej prace mają pierwsze, drugie, trzecie dno...
dlatego, że pojawia się intensywnie ;)
dlatego, że nawet nie warto stawać z nią do konkursu w art piaskownicy ;)

i dla penini pofrunie drugie.
oj...
dlatego, że zakochałam się w jej aniołach i w tym jak maluje/rysuje domeczki...
(a myślałam, że w tej materii niewiele mnie może zaskoczyć)
dlatego, że jej notesiki mnie zachwycają...
dlatego, że robi z papieru rzeczy które są dla mnie niedopojęcia :)
i dlatego, że lubię ogromnie to jak zestawia ze sobą kolory...

5 komentarzy:

  1. się rumieniąc- dziękuję...
    dziękując- się rumienię...

    aleś Ty to napisła...
    oczom nie wierzę...
    a bardzo bym chciała ...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu...ach dziękuję bardzo bardzo...za piękne słowa...milusio na serduchu ;)
    ...śle uściski i buziolki!

    OdpowiedzUsuń